Emmy ;) "Det var inte igår"

Har inte gjort ett inlägg på ett par dagar nu så jag tänka att jag skulle passa på att göra det nu efter frukost innan det är dags att plugga lite matte och träna.
Om fyra och en halv timme så ska jag hålla ett tal inför klassen i svenska c, ska hålla ett argumenterande tal om att alla idrottsmän som åkt fast för doping ska bli avstängda på livstid! Igår lärde jag mig hela talet utantill, gick och höll det för några här på löpet. Så jag hoppas att det går bra, håll tummarna för mig ;)

Jag vill/ska hinna med i helgen...
... gosa med den nya valpen som kom hem igår
... fika på stan med Rebecca

... plugga matte (och engelska)
... ner på stan och handla kläder inför rockskivan
... träna bana på tibblevallen i Täby
... övningsköra
... skriva klart träningsdagboken för april som jag inte är klar med ännu (ajabaja)

Tänkte dela med mig av lite bilder från i onsdags, har inte gått att lägga in dem tidigare. Det var treorna som skulle iväg på skiva, och se så söta dom blev :)

image545
                                                                                
Linda blundade på de flesta foton, hon sa att hon alltid brukar göra det men jag tror att hon gjorde dte med flit, för att hon ville visa upp sin snygga ögon makeup haha
Eftersom vi andra tyvärr inte är 18 och därmed inte fick följa med så fick vi hjälpa till att styla treorna, fixa håret och rita kors på armarna osv. Det var roligt :)

Ha det bra Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />