Emmy ;D

Sammanfattning av helgen.
Tävlade på Sollentunavallen, lördagen 200m PERS 26.07 och på söndagen var det dags för 400m. Jag öppnade väldigt hårt och ledde fram till slutet av andra kurvan, då kom de andra ikapp mig, och då la jag av att springa. Ajabaja Emmy måste jobba med att inte ge upp när andra kommer ikapp, loppet är inte slut fören man har passerat mållinjen ;) Efter loppet var jag besviken och arg men jag bestämde mig för att inte deppa för länge, det var ju trots allt bra vågat och dessutom ett nytt utomhuspers. Och "det kommer mera", första loppet är ju som sagt första loppet och det tar ett tag att hitta sitt tempo på 400m :)

Så för att sammanfatta helgen med tre ord så säger jag roligt, pers och nöjd ;)
image698
Här är 200m finalen, jag kom på fjärde plats ;) Jag är trea från vänster, min arm ser helt konstig ut haha!

Kommentarer
Postat av: m

Bra jobbat tjejen !!! :O)

2007-05-28 @ 10:48:23
Postat av: Imponerad

Shit vad duktig du är!

2007-05-28 @ 17:24:43
Postat av: Imponerad

Shit vad duktig du är!

2007-05-28 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />