Emmy ;D

Idag har jag tävlat 200m på SAYO. I försöket så kom jag trea och gick vidare till finalen som gick två timmar senare. Jag slog PERS i försöket 26.07 det var jättenära att det var under 26 ;) I finalen så fick jag en bättre start och det kändes bättre än i försöket så jag trodde att jag hade lyckats gå under 26s men tyvärr visade det sig att finaltiden var sämre än försökstiden. Jag måste jobba lite med det där, vet inte riktigt hur jag ska ladda om efter försöket till finalen eller semin, jag tänker att jag redan har gjort mitt och är klar för dagen och det är ju inte så jättebra, för det är ju i finalen som det gäller!
Efter mina lopp så kollade jag på alla andra som sprang 800m, Sanna grattis till perset! Och Fia sprang också nära pers och de flesta andra också, så alla borde vara nöjda!
Sen åkte vi till Kista centrum och åt mat och kollade lite i affärer. Jag köpte ett par vita shorts ;) Sen såg jag ett par lila pumps som jag ville ha, så jag sa att jag skulle köpa dem för att fira min ettårsdag med min onda tå genom att låta den lida lika mycket som den har fått mig att lida. Fast sen kom jag på att när tån har ont så har ju jag också ont eftersom det är min tå haha ;) Aja nu är jag trött som ni kanske märker, ska lägga mig och sova, sova, sova! 
Har inga bilder från idag eftersom vi filmade istället. Ha det bra sov gott Puss <3


Kommentarer
Postat av: Majzaaaaaaan

Du e tokig mim lilla humla! Och duktig :)

2007-05-26 @ 22:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />