Emmy ;D

Tävlade idag. Körde först 200m, vi var tre stycken som körde. Jag körde på bana fem och kom tvåa. Loppet gick bra, hann inte tänka så mycket och blev inte så trött. Sprang på nytt pers 25.9 men det var manuell tid så det var lite synd men det kommer nya chanser :)
Efter det så var det dags för 800m, jag skulle vara hare cirka 600m. Drog två sekunder för snabbt första 200m men jag fick precis perfekt tid på 400m så det var bra. Blev dock väldigt arg efteråt, hade ont i både benen, foten och i huvudet så jag sa att jag aldrig mer vill springa 800m. Men det vill jag såklart göra, men det är lätt att vara negativ när man är trött och har ont, men men inte deppa för mycket utan jag tog en liten promenad i skogen för mig själv och kom tillbaka med nya tag. Försöker tänka positivt, vara nöjd med loppet/loppen för det ska jag ju faktiskt vara även om det var manuella tider och om jag hade ont i foten så sprang jag ju fortfarande bra, måste tänka på det när de andra negativa tankarna kommer och spökar ;)
Nu ska jag kila i säng, och imorgon är det skola, tandläkare, träning och sen plugg ;)

Ha det bra PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Tessan

Som jag sa tidigare så var det asbra sprunget oavsett vilken slags tidtagning det var. Keep up the good work girl ;)

2007-05-24 @ 10:06:25
Postat av: Maaajzan

Du är duktig!!!! :)

2007-05-24 @ 10:43:32
Postat av: Richard

Du KAN när du vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bra kutat igår!!

2007-05-24 @ 15:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />