Emmy ;D

Hej alla glada. Dagen började med att Fia väckte mig tidigt för vi skulle till Södertälje IP pch träna bana, vi körde maxlopp i medvind så det kändes både lätt och bra. Efter det så var det dags att åka iväg och övningsköra, och det gick också bra ;) Nu ska jag sätta mig framför tv och äta godis och kolla på en film :)

Hade inget roligt att skriva om min dag så jag tänkte skriva några dåliga djurskämt...
1. Vilket djur skall man rådfråga när man skall köpa nya skor?
Svar: Kängurun
2. Vilket djur lämnar festen sist?
Svar: Gåsen
3. Vilket djur går aldrig till Liseberg?
Svar: Antilopen
4. Vilket djur tycker om att hälla bensin på stackars Ingo och sedan tända på?
Svar: Flamingo!

Haha visst var dom roliga ;) Ha det bra PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Majzaaaan

Hahahaha, Klass på den bruden!

2007-05-19 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />