Emmy ;D

Kom precis hem, har varit med min lilla söta systeryster Jenny i Kungsträdgården och kollat på RIX FM FESTIVAL! Det var jätteroligt, fast vi fick kämpa ett tag för att ta oss så långt fram så att vi såg bra. Men det var värt alla sura blickar och vassa armbågar för vi fick jättebra platser :) Vi såg Melanie C, Bosson, Sonja Aldén, BWO, Martin Stenmark, Markoolio, Marie Lindberg, Måns Zelmerlöf, Magnus Carlsson, E-type och Erik Segerstedt.
Jag tycker att Måns, Erik och Melanie var dom bästa, Jenny gillade Markoolio haha ;)
Dagens citat kommer från Sonja Aldén "Alla har vi fått tid, men ändå är det ingen som har det".

Här kommer lite bilder från ikväll...
 På vägen dit var jag jättetrött, passade på att sova ;)
 Sonja Aldén på storbildskärmen
 Sebastian Karlsson rockar loss
 Här väntar jag på att Måååns ska börja sjunga
 BWO
 Markoolio kastade ut massa ballongbollar
 Syskonkärlek
 Sen kom Fia när vi skulle åka hem
 Hon hade saknat mig så jag fick en kram :)

Missa inte när Rix FM Festival kommer till din stad, kolla in hemsidan http://www.rixfm.se/festival/
Ha det bra Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />