Emmy ;D

What goes around comes around!
Skvaller för oss samman, och drar oss isär. Alla skvallrar vi mer eller mindre, om större eller mindre saker.
Skvaller kan få oss att skratta, gråta, bli arga och förvirrade. Vi får nya vänner, förlorar andra och det gäller att ha i baktanke att den du pratar med också pratar om dig. Men frågan är varför vi inte kan låta bli att prata, vi kan helt enkelt inte passa tungan och både det ena och det andra slinker ut! Jag tycker att det är roligt med skvaller och eftersom jag är så nyfiken så tar jag reda på det mesta. Men ibland går det över gränsen, och nu är jag trött på att bo i det här skvallerpalatset. Att inte veta vem som säger vad om en bakom ryggen och något annat till mig, är oerhört jobbigt. Jag skvallrar, men inte mer än någon annan. Och som sagt "det är ok att skvallra om man står för det", och om man vet vad man inte bör säga! Det värsta är bara dom som inte kan stå för vad dom har gjort och som säger att dom är så himla trötta på allt skvaller när det är dom som är bland de värsta skvallertanterna!
Herregud, stå för vad ni gör och säger, det gör iallafall jag!
Jag vet vilka jag kan lita på, men frågan är vet du?

image627

Kommentarer
Postat av: Bea

svar: nej, datorn är rosa. Den ser lila ut när den står mot den blåa väggen

Postat av: Elin

skvaller kan verkligen ta kol på en :( söta pingviner!

2007-05-14 @ 21:18:13
URL: http://ohre.blogg.se
Postat av: Maaaaaajzan

Gummaaaaan ! Allt ordnar sig :)

2007-05-14 @ 22:00:04
Postat av: Erika

Ojoj. Löpare som hittat till min blogg! Spännande :)

2007-05-14 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />