Mary ;D

Så,
nu har jag typ packat klart allt. Ett rent helvete att packa när man ska få ner allt i en väska! (hej handbagage!)

Fast jävligt skönt att se GÖTEBORG igen, även fast de inte blir så länge. Undra om de någonsin kommer finnas nån skönare stad. (Jo, ja vet. Jag bor i Bohus. Bohuslän? Nej, Bohus. Men ingen vet ju fan va de e.)
Å de konstiga är att när man kommer hem så känns de som om det inte finns något Löpargymnasium. Eller att stockholms-tanken ens är tänkt. Det känns som man fortfarande går i nian och fasar för NP-proven (Nationellaproven- som ni sthlm:isar säger). Det känns alltså som ingen tid har gått när man väl kommer hem. Som att Göteborg (lillaBohus) ligger i dvala när jag springer i Sthlm ( jaja, Sollentuna. men ingen vet fan va de e heller). thihi

HEEEJ SPAANIEN! ( eller vafan vi nu en ska, ingen verkar ju veta :P)

image233
mmmh, älskar att tugga på håret ;D ( nooot )

Kommentarer
Postat av: Maetharanel

AAWW, vad du är söt min lilla gullunge, min ända tanke just nu är, vad ska jag packa mer?

PÖSSAR Lollo

2007-03-30 @ 23:37:32
Postat av: Maajkel

Men sluta svära så mkt jänta! :P;) och du har äntligen upptäckt att du bor i bohus, inte gbg, och då bor du ju mer på landet än mig ;):P mohaha =)ha de bra i spanien göllet =) pöss

2007-03-30 @ 23:38:47
Postat av: Anonym

Nice bild ;) tuggtugg!

2007-03-31 @ 11:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />