Mary ;D

Tjosan,


today har jag vart i skolan, tränat och pluggat. Som vanligt, yieey. Fast nyss kom jag och Emmy hem från Sollentuna, där vi var och lämnade tbx Emmys match-kläder. Sen shoppade vi på Ica med, köpte lite grädde och sylt (+annat). För imorgon har vi:


PANNKAKSPARTY! ;D


Det betyder, för de som inte förstår, att man äter pannkakor med sylt och grädde. Och sen ska vi kolla på The holiday! Med Cameron Diaz, min favorit skådespelerska. Hon blev det efter jag såg henne i "Den där Mary" (den har jag på både dvd och vhs).
haha ;D


image222


oohh, läskig? haha.

[4 dagar kvar..]


Kommentarer
Postat av: T.Lundgren

Bra val av film, den är bland de bästa jag sett!

2007-03-27 @ 23:36:24
Postat av: Anonym

There is just something about that Mary

2007-03-28 @ 09:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />