Fia ;D

Äntligen lov! Det ska bli såå jävla skönt! Jag har faktiskt inget planerat, utan jag ska ta dagarna som de kommer... Det är lite tråkigt för S-tälje har lov veckan efter oss, men men det löser sig nog ;DImorgon blir det Skärholmen ;D Nice nice!!

Tittade på lets dance finalen, och snart kommer resultatet om vem som vinner. jag tycker att tobbe ska vinna eftersom han dansar mycket bättre. Visst martin är också bra men dom är så "fula" och  låtsas vara förtjusta i varandra bara för att folk ska rösta på dem! Usch sånt spel gillar vi inte...
Eller vadå tror ni att dom gillar varandra på riktigt? Näe nu ska jag kila ha det bra vi hörs Pusss!

Kommentarer
Postat av: Maajkel

ja dom har ju haft sex flera gånger :S men ha det najs på lovet snygging =)

2007-03-30 @ 23:35:05
Postat av: Anonym

Nej det är klart dom bara spelar kära, så irriterande att dom vann!!!

2007-03-31 @ 11:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />