Fia ;D

Skulle sätta mig vid datorn och kolla efter lite argument mot växthuseffekten men det gick inge vidare så jag började med något roligare istället ;P
Dagen har gjort jätte fort, jag har väl inte gjort något speciellt idag, jo vi åkte ju skridskor imorse på gympan ;)
Haha jag var såå jävla dålig, eller det var skridskorna som var dåliga, dom var jätte gamla ( lånade av skolan)
Se på bilden, dom är jätte skruttiga :D
Haha nej men det var roligt att åka, det var bara ett tag sen men jag tog mig runt där i rinken och sen spelade vi bandy också! Vårat lag vann, matte var värsta proffset!
Skulle egentligen ha sett på mitt favoo program desperate housewifes nu, men jag pluggade istället för jag har geografiprov imorgon :(
Måste fixa med portugalbilderna så ni får se dem!!! :) Dom är sååå fina! Ha de bra Pusss!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skulle ha varit roligt och sett dig åka skridskor :D

2007-03-15 @ 17:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />