Fia ;D

Nu har jag Emmy och Sara precis gjort klart inför våran uppvärmning som vi ska hålla i på gympan nästa vecka, men som planeringen ska in imorgon. Imorgon ska vi åka skridskor, undra hur det kommer gå? Hmm bilder kommer komma, haha! Jag har lånat ett par jätte fula skridskor från skolan eftersom jag inte har några egna, menmen inget och göra åt bara och dra på sig och åka :)
Nu är det kvällsfika sen ska jag försöka fixa bilderna från Majzans kamera, när jag står och flumposar, haha det roliga var att hon hade visat alla hennes bilder för hennes familj i helgen.
De hade satt sig framför deras nya platt tv och sen hade hon kopplat in kameran så bilderna kom upp på tvn, sen kom jag där när jag stod och posa i poolen med brillorna, de hade asgarvat!!! Haha :D Majzan hade ju också posat men de bilderna hade hon tagit bort, de på sig själv, hmm ;) haha näe nu ska jag kila ha de bra Pusss!
                                                              189563-51

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gammal bild??

2007-03-15 @ 17:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />