Fia ;D

Nu är dagen snart över, nu har vi hål och sen har jag matte.Shit vad jag ligger efter där, och sen fick jag höra från Sara att vi har prov nästa vecka,det känns suuuper! (nooot) haha botextjejens kommentar idag( matte och frasse vet vad jag menar.) HAHA! :)
Gud vad jag vill tillbaka till värmen, (säger jag efter att ha varit hemma en helg), men jag saknar solen, det var så skönt och ligga vid poolen och bara slappa!
Men man ser verkligen att alla har fått färg, alla är så fina så fina :) Lite avis på dem som blir så bruna, jag blir typ inte ens brun bara röd, men nu har jag fått lite brunfärg eftersom det röda har lagt sig... Vi hörs Pusss!

Kommentarer
Postat av: Maajkel

fia du får ju nån slags färg iaf :P själv e man vit som innan man åkte dit -.-

2007-03-12 @ 18:13:17
Postat av: Anonym

Du blir ju inte ens röd, det bleka fanskap!

2007-03-12 @ 18:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />