Fia ;D

Portugal
Fyfan vad roligt det var iår, det blev inte alls likadant som förra året, en del var väl tack vare solen men sen var vi ett mycket roligt gäng som åkte :) Vi har en annan gemenskap iår, alla kan snacka med alla liksom :)
Sol nästan varenda dag, så mellan passen låg man antingen vid poolen eller på stranden och pressade... Jag och mary gjorde jättefina hjärtan av tejp så det blev som en soltatuering... Så fint så fint!
Något som var ständigt framme var kamera och videokamera för treorna filmade jätte mkt eftersom dom ska ha en del sådant på deras skiva som är snart...
Jaa jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det hände en massa roliga saker :D Massa sköna kommentarer och massa massa skoj!!! Kommer säkert mera senare....

Kom precis hem från stan, har varit och klippt mig :) Nice nice! Näe nu ska jag kila ha det bra vi hörs! Pusss!


Kommentarer
Postat av: Löpargymnasiets röst i NYC

Rykten om ett stökigt läger i Portugal har nått Manhattan. Skulle vilja ha lite mer details på vad som hände?!

2007-03-10 @ 16:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />