Emmy ;D

Hej alla glada ;)
Idag...
...  har jag sprungit för andra gången på fem veckor. Vi körde backe och det kände väldigt bra :)
... har jag gjort överslag (heter det så?) på idrotten i skolan mot en plint. Det var asläskigt jag trodde att jag skulle bryta nacken. Men jag tog mig i kragen, tog ett djupt andetag, sprang från mittcirkeln, fram till studsmattan, hoppade upp och upp på plinten med händerna, benen upp i luften, sträckte på ryggen, och sedan så snurrade jag runt och landade ner på mattan.. haha lite svårt att förklara men det var iallafall asläskigt men jag är oerhört glad att jag klarade det ;)
... har jag redovisat sista delen av mitt kapitel i mentala guiden
... har jag fått oerhört fina kommentarer om mig själv från andra, vi skulle skirva något fint till alla vad vi tyckte var bra med dom. Nu ska jag sätta upp lappen på väggen och kolla på den då dagarna inte känns så roliga!
... har jag pluggat svenska, skrivit ett personporträtt
... har jag ätit popcorn haha ;)
... är det ungefär 37 skoldagar kvar ;)
... är det bara en dag kvar tills det är lov!!!

Kolla in denna länken, jag har skrivit om Portugallägret!!! ;)
Emmy *

image229

Kommentarer
Postat av: Jenny.

vilken särskola ni går på, alla andra har lov v.15.

2007-03-29 @ 22:12:52
Postat av: Mattias

Emmy, jag är stolt över att du klarade överslaget!!! Fiemma får ha ett bra lov och jag hoppas ni uppdaterar flitit!!! det ska frassematte göra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />