Emmy ;D

Äntligen helg. Jag har haft väldigt mycket att göra den här veckan och det är skönt att den är över. Sammanfattningsvis så är jag ändå nöjd med veckan, trots att det är några saker som jag skulle vilja ha gjort bättre, men gjort är gjort och kommer inte åter. Nu gäller det att vända blicken åt rätt håll= framåt!
Väntade på svar från läkaren idag, vill ju veta vad det är för fel på min fot. men icke sa nicke, svaret kommer jag få nästa vecka! Ååh jag som ville veta idag, det värsta som finns är att vänta för tiden går så långsamt då!

Dagens...
... konstaterande "den som står på tå står ostadigt"
... låt  Måns Zelmerlöw "Cara mia"
... outfit klänning från Fröken söt, svarta leggings och en svart kofta
... tips "gråt aldrig över en kille, tänk på mascaran"
... tuffhetsövning "ställ in radion mellan två kanaler, höj volymen och acceptera oljudet" haha ;)


Det viktigaste är inte att aldrig falla, utan att kunna resa sig efter varje fall.


Kommentarer
Postat av: Gustaf J Bjurhammer

Så där Emmy, nu har jag skrivit en kommentar;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />