Emmy ;D

Nu har jag haft geografiprov, halv elva börjar min mattelektion, efter det har jag lunch. Sedan en svenska lektion som jag ska skriva en krönika och en insädare på under lektionen, vi har inte ens fått reda på vilket ämne vi ska ha.. Men men dte ska nog gå bra iallafall.
Efter det så är dte engelska general test som gäller, och då ska jag tänka " man kan inte göramerän sitt bästa" det är en ganska lugnande tanke! ;)
Sedan är dte träning, och efter det middag och sedan så kommer jag nog bäras i säng av någon snäll person som ser hur trött jag är!  haha
Dagen är fullspäckad och dte kommer vara skönt när alla prov är över, men som sagt man kan inte göra mer än sitt bästa och jag fick en bra start genom att känna  mig nöjd med mitt geografiprov som kände bra!
Solen skiner och våren är här! Ut och njut av dte fina vädret :D

image127

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte skönt med vår =)

2007-03-15 @ 16:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />