Emmy ;D

Godmorgon på er alla!
Idag ska jag inte göra något speciellt, ladda batterierna inför imorgon då skolan börjar. Sedan måste jag plugga geografi inför provet imorgon. Det är det svåraste kapitlet om klimat, vindar och grejjer, mycket att lära sig!
Jag kollade precis igenom min blogg på lunar som jag har haft i ett par år, kollade igenom väldigt gamla inlägg, det var faktiskt väldigt kul. Man kommer ihåg hur det kändes och vad man hade gjort värsta roligt! Men något som däremot inte var så roligt att bli påmind om är alla mina skador, har typ haft ont överallt verkar det som. Mest problem har jag med mina fötter. Det läskiga är ju att när jag blev spådd för typ två år sedan så sa hon som spådde mig att jag måste vara försiktig med mina fötter för att jag skulle ha mycket porblem med dom. Och det stämmer ju, det verkar aldrig som om jag kommer få vara helt skadefri under en längre period! Men man kan ju alltid leva på hoppet och det gäller att komma ihåg varför man tränar, jo det är för att bli bättre och för att göra bra prestationer på tävlingar. Men om man inte skulle tycka att idrotten man tränade var rolig så skulle man inte ha motivation att träna. Och jag tycker verkligen om att springa, trots alla motgångar ger jag inte upp!
Det är dom som blir skadade och kämpar sig tillbaka som är dom verkliga kämparna, dom som persar vid varje tävling har dte ju inte svårt. Alltså är jag en riktigt kämpe ;)

"Man Behöver Inte Vara Bäst För Att Älska Sporten"
189563-130

Kommentarer
Postat av: LH

Fint skrivet! Du, jag och våra fötter mot världen! En dag så ska visa vilka som ska stå överst på pallen!

2007-03-11 @ 12:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />