Mary ;D

Alla har gått och lagt sig, utom jag. Har inte gått ner i varv än. Pratade precis med Holmis som jag antagligen ska träffa på torsdag och sen med mam&pap som berättade att det har regnat som tusen och min damm där hemma hade svämmat över. Ajdå. Det värsta är att regnet kommer hit imån. Blö!

Har inte berättat om min trestegstävling i söndags, ju! Det var toppenskoj. Kan till och med berätta hur långt jag hoppade, eftersom jag blev så himlans nöjd. 9.91 m blev det. Stoort pers. Jag hade dessutom 3 hopp över 10 m men som var övertramp. Blir så himlans trött på övertramp. Nästan så jag måste tävla igen bara för att komma över 10 m. Thihi.
   När jag berättade för Emmy ville hon att jag skulle lära henne hoppa tresteg på sommarlägret. Så söt ;)

Träffade Maria idag. =) Hon ligger nu och sover här i rummet bredvid.

Nu ska här sovas!

image996
Såhär kanske gaderoben skulle se ut om alla tjejer på Löp samsades om alla kläder tillsammans. Tänk va skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />