Mary ;D

Att göra:

  • Packa (-smart tex att jag lägger i min väska i Fias stoora väska)
  • Lägga över nya låtar till mobilen
  • Lägga upp midsommarbilder på bloggen
  • Packa till tävlingen imorgon
  • Tvätta min fd vita skor
  • Hämta min vita kofta hos Lollo
  • Kolla på en tydligen bra film kl 21 på femman. (glöm)
  • Måla naglarna
  • Laga min trasiga klänning


Å såklart kommer det bli stressigt efter tävling imorgon. Jag hoppar tresteg halv fyra och mitt tåg går halv sex. Men med mina beräkningen (om inget är försenat) så kommer jag hinna precis. Yeah.

   Idag hörde jag av en som jag inte har hört av på en vecka. Trevligt värre.


image977

Ser du några av dina favortidjur, Mary? Krabbor, maneter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />