Mary ;D

Du fråga mig nångång hur jag tycker du ser ut
jag sa bra
å du undra om jag verkligen menade de jag sa
så jag sa ja

Det är när du tystnar ett tag
det är när du tittar på mig
jag måste tänka mig för
ibland önskar jag att du inte ser ut som du gör


Varavänner - Jacob Hellman [min favo-låt som för länge sen är uttjatad. skön är den iaf!]



Nu,
ska jag köra lite bana på Kongevi. Sen åker vi ut till Tjörn med släkt å vänner. (<- Min favo-Lollo följer med! Yeah.) Förhoppningsvis håller pappa nu på att fixa trådlöst internett i sommarstugan med så jag tar med mig min bärbara å håller tummarna. =)
   På söndag träffar jag Emmy&Fia. ÄNTLIGEN! Vilken vecka vi kommer ha girls ;)

image955

Vår badbrygga på Tjörn. (Fast vinter-upp-hissad.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />