Mary ;D

"Bara att bryta ihop och gå vidare!"
       
- En anonym Hällis-grabb ;)


Nuuu,
solar jag i trädgården. Det trådlösa bredbandet funkar äntligen. Och jag solar för första gången på typ två veckor. Skönt. Ska fixa mina naglar med. De blir helt förstörda i Ica miljön. Hm! Snackar med Frasses lilla 
kompis på msn, fick veta av han att den nya Gävle tjejen (som förhoppningsvis ska börja på löp sen. För Mickan växer inte på träd! haha ;) inte använder msn eller överhuvud taget en dator. Guuud! Skulle egentligen följt med broshan hem för att bada i hans pool, men jag orkade inte. Är lite trött faktiskt. Kom hem två i natt och gick upp halv åtta. Lite senare idag ska jag träna med hockeygrabbarna. Sen måste jag antaligen städa mitt rum, det är kläder överallt. Yeah..

Sola lungt!

image945
Thihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />