Mary ;D

-"Eka är ganska fint på natten ändå"
        - Lollo (när hon följer mig och min cykel hem).

För er stockholmare som då inte vet vad Eka är, kan jag berätta att det är de som Bohus är känt för (förutom typ mig då, hrm, haha, not). Det är en stor fabrik som, jag tror, gör klor. Fabriken tar upp hela "stranden" mot den "rena" älven. Och på toppen av allt lyser den upp hela Bohus (läs Ale) med sina starka lampor. Första måndagen varje månad väcker den hela Bohus (läs igen, Ale) med sitt testlarm. Säg någon som inte älskar Eka!

Imorgon, för alla ni som har missat, åker jag till Karlskron för att springa mina älskade 1500 m. Yeah.

image940
Eka. Ur en annan synvinkel än den jag, och resten av Bohusfolket, ser från sina fönster dag som natt.

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />