Mary ;D

Godmorgon! =D

När jag vaknade idag, för en stund sen, så trodde jag först att jag var i Sollentuna, sen att jag var ute i vår sommarstuga på Tjörn, sen kom jag på att jag ligger nog i min egen säng. Jag drömde också att jag var i Lettland och gick på en jättelång trappa. Som en sån trappa som var i Tyskland, minns ni tjejer? Där vid "Herkules".
      Hade fått två sms under natten, som båda var skickade efter klockan två. Hörrni, gå å lägg er lite tidigare!

Nu ska jag snart ut till Tjörn, där vädret förhoppningsvis ska vara finare än här på fastlandet. :)

Om 8 dagar kommer jag träffa Emmy och Fia! Yiiey. Funderar på att flyga upp, för enligt mina beräkningar kommer det att vara billigare. Hm. Så SJ, sänk era höga priser på Sthlm-Gbg tågen, så slipper vi krångla med flyg.

Göteborg var iaf mysigt igår.
See yaa.

image927

Någon som minns Lenas rum efter Portugal? Hm, tror inte det efterom killarna var så duktiga och städade undan. Minns det som en ganska trevlig tid på löp, eller ? Hrm. =)
(Jag har bilder på allas rum, som jag säljer billigt !
Tss. Någon?)

Kommentarer
Postat av: cissi

jasså var det så det såg ut.. det missade jag =) lägg upp en bild på mitt rum också :D jag såg aldrig det och rykterna säger att det var väldigt sött ;)
pusssssssssss

2007-06-16 @ 12:58:13
Postat av: Lena

Nämen oj där ser man!! hade bara sett det på mobilkort.. men det var en hel del papper det. vilka gossar asså :)

2007-06-16 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />