Mary ;D

Tjosvej,

snart ska vi dra iväg till flybussen. Tur att jag kollade en extra gång när flygbussen gick för den gick visst 11.35 och inte 11.00. Phuu, så då slapp vi stressa så mycket.

Idag tar ju treorna studenten. Måste vara skönt att slippa skolan och löp =P Jag undrar hur de kommer bli nästa år när de nya ettorna kommer. Hur stämmningen kommer att vara.. En toppenbra sak är att typ fem av det nya  kommer långt bortifrån så det kommer bli massa som stannar på helgerna. Då kan vi handla och laga mat tillsammans, som vi numera är proffs på. Särkilt att handla, eller hur Matte? ;)

Jag, Fia och Emmy har pysslat med rumsplaneringar för nästa år och fått fram en bra som vi gett till R. Han vill dessvärre inte kommentera den men jag hoppas det blir ungerfär så iaf. ;) Skulle vara skooojsigt. haha.

Nu ska jag kolla om spikskorna och passet ligger i handbagaget. För tänk om jag tappar bort dem! PANIK!

image834

Nu måste vi stressa till bussen iaf. Peace!


Kommentarer
Postat av: matte

jippiee....handla, vi ska handla!! Lycka till som sjutton tjejer...vi har haft det hur trevligt som helst!!

2007-06-08 @ 16:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />