Mary ;D

"EN BRA DAG PÅ JOBBET!"

-som Lovisa fick till det igår efter vårt hej-dundrande final!


Jag kan knappt förstå det själv. Vi vann F17 svenska stafett!! Grejen var att vi tänkte bara springa det för "att ha någonting att göra på lördagen." Final plats kankse susade förbi i våra huvuden men vi trodde verkligen inte det. Jag var typ i chock tillstånd, för att vi ledde i försöken, när jag fick pinnen av Angelica på min 300 meters sträcka. Så jag tryckte inte på allt i början utan trodde liksom att alla skulle springa om mig. Men sen gjorde de inte det utan jag hade en mini-lucka när jag lämnade pinnen till Lovisa som gled runt på en 57' på 400 m. ;)

Finalen tre timmar senare:
När vi hade hämtat oss från glädjen över att vara i final var de dags för finalen. Vi låg femma när jag fick pinnen och när jag lämnade pinnnen till Lovisa låg vi fyra i en samlad fin klunga. Lovisa låg tvåa när det var 100 m kvar och 10 meter innan mål pressade hon sig förbi Turebergarna så att VI VANN! 56 sek sprang Loveesa på. Helt otroligt!
Fy fan vad vi är grymma tjejer! =D


Angelica och Loveesa =)


Inte nog med det tog vi idag brons på 3x800 m i F17 ! Yeeahh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />