Gästskrivare JENNY ftw!

Hejsan allihopa som besvärar nog för att läsa dessa  tre tösers blogg.  Flesta av er känner dem, men känner ni dem verkligen? haha, nu ska ni får en grundlig förklaring om alla tre (6).

 Emmy; Min äldsta storesyrra, är väldigt fokuserad på sitt skolarbete. De flesta ser henne som jättesnäll och trevlig... Första intrycket de flesta får är att hon är en väldigt blyg tjej som inte säger så mkt. Men saker ni inte visste om henne är att hon ibland får för sig att springa runt huset eller jaga mig upp för trappan som något crazy psycho. Vilket jag självklart uppskattar. Emmy är den perfekta vännen om du själv inte är väldigt kaxig för hon pallar inte med såna människor. Ett starkt minne jag har av henne är när hon gick i typ trean och kom hem en dag alldeles förstörd och gråtande på lunchen. Jag satt då på mitt rum och lekte med något, (Barbie förmodligen XD) och genom den stängda dörren hörde jag hela konversationen som ägde rum utan för mitt rum XD. haha. Det va så att  Emmy hade en pojkvän som hette "Tompa" och en bästa vän som hette något, låt oss kalla henne "Maria" (ja tror hon hette de XD) Men iaf Emmy hade vart FRÅGACHANSIHOP med Tompa ett tag nu och denna dag gjorde han slut med henne bara sådär. Och helt plötsligt hade "Maria" blivit ihop med honom även om hon lovat Emmy att inte bli det, eller något sånt. HAHA, väldigt intressant eller hur? XD Nu för tiden har Emmy inte tid med pojkar för löpingen och skolan tar upp de mesta av hennes fritid. Men förut hade hon ena efter den andra ;) JAG ÄLSKAR DIG EMMSAN! <3

 Mary; Inte för att jag känner henne väl eller nåt, men liksom de är ju deras blogg så jag måste ju självklart skriva lite om henne också. Även om jag bara har träffat henne tre gånger eller nåt. Men hon verkar helt grym och så är hon mina systrars bästa vän så jag måste ju tacka henne för det. Mina systrar förkännar allt i världen och med henne som vän kan de inte gå fel. Jag tror hon är etta i år och det betyder att hon är ett år yngre än emmy&fia och två år äldre än mig XD. haha. Måste faktiskt berömma henne för hennes talanger i singstar, även om jag är mkt bättre haha. Jag kommer inte ihåg vad hon sa men hon var väldigt smart när hon hjälpte mig med geografin XD. haha. PUSS PÅ DIG MARY! XD.

 Josefine; Fisen, Stöveln, Muppen, Tönten jadu lilla flickan har många namn men de flesta kallar henne Fia.
Jadu det finns mycket man kan säga om Fia, hon är överallt och jag tror faktiskt hon har adhd XD, haha nejdå men hon är väldigt pigg jämt. Förutom när hon är stressad för då får hon damp och då får jag damp och då blir vi dampiga familjen AB XD, haha. Fia är fjortis. Jag bryr mig inte hur mycket hon käftar emot, hon är fjortis. Bara ni läser hennes inlägg så ser ni hur fjollig hon verkar. Men de konstiga är att även om verkar lite puckad så är hon inte det. Hon är asduktig i skolan och jag tror att hon kommer med i historeböckerna snart pga av hennes löpning. (Det tror jag faktiskt händer med alla dessa 3 töser.) Fia är killgalen, det går inte att komma ifrån sanningen och detta är riktigt sant. Hon har vart killgalen sen hon föddes tror jag. Alltid någon kille på gång med denna tös XD. Men det svåra för mig att förstå varför hon inte ha kvar någon särskilt länge, för liksom hon är ju übersöt eller hur? Jag tycker faktiskt att ni killar måste skärpa er nu! HAHA. Fia är ett riktigt kap och inte lika puckad som hon verkar, på riktigt jag lovar. Hon är bara lite sär ibland XD. haha. Minne av fia? Det måste nog vara när hon och jag bråkade och vi skickade brev till varandra genom våra dörrar där det stog massa svordomar på och när jag skulle bli sams med henne igen så sa hon; Jaha, men jag är ju bara en gammal kärring som inte vet någoting! JAG ÄLSKAR DIG JOSSI! <3


HAAHAH, gud va minnen jag och mina systrar har egentligen.
Och de tror jag faktiskt ni alla har med dessa tre. Så nu ska vi
uppskatta dem ordentligt tycker jag så om ni nu har tid att läsa
allt detta så kan ni ju kommentera genom att skriva ett eller flera
minnen ni minns starkt med antingen Emmy, Mary eller Fia eller
alla tre :D Kommentera på nu hörreni för dessa tre ÄLSKAR
kommentarer 8-) Nu ska jag nog sluta ta upp space på deras blogg
PUSS PÅ ER! // the one and only, Jenny ([email protected])


Kommentarer
Postat av: Fiemma!

Sötnos ! =D

2007-06-10 @ 20:25:34
Postat av: Kusin vitamin

Hahahaha
Detta var ju superskoj att läsa..
Nu är det bara Emmy som inte varit och provsmakat den Holländska maten då.
Fia killgalen, ja du det stämmer så bra. Hon e överallt. Emmy den lite lugnare, jaja i de lugnaste vatten.....
Jag hoppas vi ses snart
//kramar från Holland

2007-06-12 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />