Fia ;D

Hallå hallå! Nu är man i Alingsås på campingen där vi ska jobba om några veckor. Jag har precis varit och hälsat på Rogers hundar som heter Fina och Biffen, fattar ni Fina biffen ;D Haha dom var jättesöta men stora, jag är ju bara van vid lilla Åfelia och Stella ;) Nu ska jag och Emmy ut och springa en liten sväng sen ska vi stretcha på bryggan och sen bär det av till Ullevi för att först kolla på 1500m lopp och sen ska vi själva springa 400m. Ha det bra så hörs vi Pusspuss!

Jag tog med mig lilla Åfelia till båtbryggan för jag tänkte att hon skulle få ta sig ett dopp men så blev det inte ;P

Kommentarer
Postat av: Mikael

lycka till idag göllugar! =)

2007-06-30 @ 14:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />