Fia ;D

Emmy sprang efter många om och men och resultatet blev väldans bra! Hon persade :) Skitbra gumman! Det gick även bra för S som sprang under 16, grattis stumpan! Och M kämpade på bra! Och F som hade premiär i helgen persade på båda loppen, du är grym killen! En bra helg med fina resultat för de flesta men för mig blev de inga bra tider men sånt som händer ;D Ska jobba på så kommer det nog snart!

Jag fryser jätte mycket, dricker honungsvatten nu, hoppas att jag inte blir sjuk :(
Nu ska jag packa till veckan för vi drar upp till löp ikväll, för vi börjar jobba igen imorgon. Och ikväll sover också F över för han tävlade idag. Vi ska se på film med honom ikväll! Nice nice Ha det bra så hörs vi pusspuss
189563-930
Mary har flummat med något kort, det blev ganska ballt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />