Fia ;D

Godkväll gott folk! Kom precis hem från AXA sportcentrum, ni får ursäkta för jag skrev fel förut, det var verkligen inte meningen jag glömde bort att det inte längre heter scaniarinken. Hoppas att det inte var någon som tog illa upp :D
Konserten var väldans bra :) Måns och Martin vart bäst! Tyvärr hade Sara Löfgren blivit sjuk så hon var inte där, jävligt tråkigt för det var lite därför jag gick dit ;D Sen var det en södertäljebo som var där och sjöng på syrianska, jag fattade ingenting men alla andra stod upp och sjöng med ;P Haha!
Men det var en trevlig kväll, träffade även B där som var där och jobbade med sin P :) Så söta tillsammans!

image929
Jag och M härmar skolfotografiet för fotografen placerade oss värsta roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />