Fia ;D

Godmorgon, godmorgon! Det var inte igår precis ;)
Igår var sista dagen på friidrottskolan för nu är det ju helg, sen fortsätter den tre dagar nästa vecka!
Första dagen på jobbet som var i torsdags så regnade det, vilket inte var något vidare roligt men det gick bra ändå! Men igår var det skinande sol, fast det var ändå kallt då och då. Ett knasigt väder som Emmy beskrev såhär:
Sol sol sol,kallt kallt kallt, sol sol, kallt, sol sol sol sol, kallt kallt, sol, kallt kallt, sol sol sol.
Jaa ni förstår det gick inte att förstå sig på vädret riktigt men vi fick ändå några soliga timmar. Jag fick en röd fin rudolfnäsa efter dagen ;P Dagarna på jobbet gick fort och sedan tog jag och emmy bussen hem, somnade nästan alltid. Jag vet inte men borde man inte vara pigg när man har varit ute i friska vädret hela dagen, men ändå blir man helt seg!?

I torsdags kväll skulle vi har spelat basket med T men eftersom det regnade så åkte vi till kista istället och jag hittade värsta kapet ;D Ett par tygskor som är jättesöta!
Igår kväll så åkte vi hem och gick ut och sprang lite, sen satte vi oss framför tvn och
såg på Golden Leage. Vi tog fram ostar och smått och gott som vi la på olika kex, det var jätte gott :)

Idag är jag uppe tidigt och käkar frukost för jag ska tävla idag, som vanligt ;P Idag ska jag köra 400m på Huddingespelen :) Nice nice! Ha det bra, så hörs vi! Jag lovar att blogga oftare :) Pusss!
image925
Jag och Mary i Portugal-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />