Fia ;D

Då var man hemma i supertälje igen då! Var ju på möte inför friidrottskolan i Täby igår kväll och eftersom det tar sin lilla tid att åka dit så sov vi hemma hos S :)
Igår fick jag reda på att jag skulle få vara gruppansvarig en vecka, och att jag ska få jobba med Mary en vecka, och Sara en vecka! Så det kommer bli superbra det där!

Idag ska jag träna och på dagens program står det cykel, hmm, bara ut och trampa ;) Sen ska jag på lillesyrrans skolavslutning! Hon babblade något om att jag skulle få fixa hennes hår också, det blir nice :) Jag har blivit expert på att fläta så det kommer säkert bli något sådant ;)

Nu ska jag lägga mig och sola en timme sen ska jag träna, ciao ciao! Pusss

image893
Mary och S snygga rumpisar ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

gaaahhhhhhhhh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />