Fia ;D

Hejhej! Idag har vi kämpat hela kvällen med att vinna våran vadslagning och vi kan konstatera att vi har vunnit :) det känns jävligt bra!! Vårat slit har lönat sig och jag vill bara tacka alla för eran hjälp! Det har varit jättemånga som har hjälpt till genom att tex. heta www.fiemma.blogg.se på msn och det tycker jag var väldigt gulligt gjort :) Ni är bäst!

Som sagt idag har vi varit funktionärer hela långa dagen på Södertälje IP. Vi kämpade på och sprang fram och tillbaka mellan starter och speakern. Jag fick äran att vara prisutdelare :) Jag skulle ha lagt in bilder från idag men Mary gav mig visst fel sladd så jag ber om att få återkomma med dem. Nu ska jag fixa med hemlisen ;) Pusss!

Kommentarer
Postat av: M

Jag vann :O) En Smarties tack !!!

2007-06-07 @ 14:04:37
Postat av: TobbeTrollkarl

Lycka till i Holland!!!!

2007-06-07 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />