Emmy ;D

Jag kan ju börja med att säga att jag tillbringade över fem timmar på sjukhuset igår. Åt ingenting på 14 timmar, var trött och hade ont i magen. Så jag kan ju lugnt säga att jag har mått bättre! Men jag kan dock meddela för alla som är oroliga att det var inte det läkarna trodde att det var, allting tydde på att det var blindtarmen men sen visade det sig att det inte var det vilket var tur! Men det är konstigt för läkarna vet inte riktigt vad det är för fel, jag fick åka hem och se om det blev värre för då skulle jag komma tillbaka.
Men idag så känns det mycket bättre redan så jag ska faktiskt åka med tåget till älvsjö om en timme. För vi beslutade oss efter mycket om och men att åka till Lenas stuga och fira midsommar. Annars var det en stor fest i åkerberga som lockade men sen kände vi att vi ville ta det lungt och ha det mysigt i en stuga istället.
Så nu håller vi tummarna för att det inte ska börja regna alldeles för mycket och för att magen fortsätter mår bra. Och såklart att Maria hinner byta om och packa på en kvart stackaren, ingen rolig start på morgonen. Men sen ikväll ska vi ha det roligt!

Trevlig Midsommar allihopa Puss <3

image959image962image961image963image964image960

wouldyoubehappier?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />