Emmy ;D

Något roligt som jag fick höra under min vecka som ledare var att det är flera som tycker att jag har dialekt. Först var det gruppledaren i min grupp som frågade vart jag kom ifrån för hon tyckte att jag pratar med någon dialekt. När jag frågade vad det var för dialekt så kunde hon inte svara på det. Sedan idag så sa även några andra ledare att jag pratar med dialekt, eller inte hela tiden utan bara ibland. Haha det här är verkligen något som jag aldrig har hört eller har tänkt på förut. Är det någon av er som har tänkt på att jag pratar med dialekt? Och isånna fall vad skulle det kunna vara för dialekt, jag kanske tar efter lite olika av de jag har bott tillsammans med. Lite göterborska, lite skånska så mixar jag dét helt omedvetet för att jag hör det så ofta! Men men det är inget jag kan göra någonting åt eftersom det inte är något jag har tänkt på. Skulle vara kul att veta hur det har blivit så bara för det är första gången någon har sagt till mig att jag prata med dialekt. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />