Emmy ;D

Första dagen på friidrottskolan är avklarad. Jag är trött, och frusen. En dag kvar att jobba innan det är helg, och i helgen är det tävling som gäller. Ingen rast, ingen ro :-) Såg föresten att  de efterlängtade startlistorna till världsungdomspelen hade kommit idag. Men det hjälpte inte mig i mitt beslut om vad jag ska köra för lopp, är anmäld på 200m, 400m och 800m och jag kan inte bestämma mig för om jag ska köra 200m eller 800m. Vill egentligen springa alla tre sträckorna, och tidsprogrammet säger ju varsegod men frågan är om kroppen säger "ja vad kul" eller " är du inte riktigt klok i huvudet". Men men det är som sagt ett tag kvar innan jag måste bestämma mig.  Så nu när jag har delat med mig utav dagens problem som kanske inte är så jätteintressant för er så kanske jag kan berätta vad jag ska göra för intressant ikväll också haha.. Jag ska snart äta mat, och sen ska jag och Fia åka till Kista och kolla lite i affärer. För man kan ju inte sitta och ruttna bort här på löp :)

Ha det bra allihopa Puss <3
image919
Fia och jag lekar fotomodeller i poolen, haha det var riktigt roligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />