Emmy ;D

Här är det, här är det jag och alla andra har längat så länge efter, här är sommarlovet. Jag försöker leta efter mina känslor men kan inte få tag i dem. Allting har gått så fort nu på slutet så jag har inte ens hunnit med att tänka, allting snurrar runt i huvudet och det är svårt att sätta ord på vad vad jag känner för mina känslor är så himla blandade.
Men nu är det ju äntligen sommarlov, det känns så himla skönt att slippa skolan och allt pluggande. Men löpet kommer vi ju inte ifrån, vi kommer att bo där för det är mycket närmare till jobbet vilket såklart är jättebra. Ska dit imorgon kväll för på torsdag börjar friidrottskolan. Det ser jag fram emot, att få vara ledare, har redan börjat skriva upp lite olika lekar som vi körde förra året och sedan har jag letat fram lite andra nya lekar ;)
Nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag soova, ska verkligen sova ut imorgon länge, länge, länge för sedan dröjer det ett tag innan jag får den chansen igen.
Ha det bra Puss <3

image907
Matte, jag pch Frasse posar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />