Emmy ;D

Hejsan. Har varit lite upptagen de senaste dagarna, och har därmed inte haft tid eller ork att blogga.

Idag har jag...
... haft skolavslutning
... fixat med studentpresenter
... tränat intervaller vid Rösjön
... skrivit i studentmössor
... städat och gjort rummet sommarklart
... varit i edsbergsparken och kollat läget

Imorgon är det över, kan inte förstå det riktigt för det känns så konstigt. Vi har gråtit några skvättar men det kommer nog att gråtas ännu mer när man verkligen inser att det verkligen är över nu. Usch det känns riktigt ledsamt, vill egentligen inte. Men vi säger inte hejdå för alltid utan bara hej så länge eller hur Majzan och Linda ;)

Nu måste jag kila och lägga mig, har mycket att fixa imorgon, måste fixa skyltar till flaket och vattenballongeroch allt sånt. Men men det kan jag inte göra något åt just nu, det jag kan hoppas på är att killarna kommer ihåg att fixa björkris ikväll annars blir det änner mer stressigt imorgon bitti. Åhh jag hatar att stressa :)

Sov gott allesammans Puss <3

image833
Glöm absolut inte att hålla tummarna för mina stjärnor som springer i Holland i helgen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />