Mary ;D

Jag vann 400 m! Min första ban-tävling jag har vunnit på ett år ! =) (Om man alltså inte räkanar med terräng-tävlingar). Det var, som vanligt, blåsigt i Uddevalla men jag sprang iaf under 60 =))
  JSM går ju i Uddevalla, därför tänkte jag berätta lite bra/dåliga grejer om arenan.

Bra:
* Det finns läktare runt hela arenan!

Dåligt:
* Det blåser typ alltid där!
* Finns inga vägar att värma upp på!

I Stenungsund då, där USM går.

Bra:
* De har en superbra skog att värma upp i!
* De har nya fina banor!
* Nära till bad och supernära Tjörn!

Dåligt:
* Lite svårt att ta sig in på arenan när ingen är där. (Jag måste kräla under en grind)
* Få läktare
.
Hoppas ni förstår att jag gillar Stenungsund mycket bättre än Uddevalla.

image1242
Nösnäsvallens läktare i Stenungsund.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va bra , för där ska jag tävla ! ( springa sm )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />