Mary ;D

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt. Det brukar man göra när man har vila i sitt träningsprogram.

Jag kom fram till Göteborg (från Alingsås) vid halv tolv, samtidigt som Emma (Holmis ;) ). Vi åkte hem till mig och sen in till stan igen för att kolla i affärer. Köpte dessvärre inget, jag är inne i en sparperiod. Sen träffade vi Lollo. Sen fikade vi på Frank's.. sen gick vi på bio och såg världens konstigaste, längsta film. Zodiac. Se den inte! Innan vi gick in i salongen råkade jag se en av mina Tjörn kompisar. Vi stod å smygkolla på varandra jättelänge innan jag klev in i salongen. Vaaarför hälsade jag inte, ångrar mig lite nu faktist.Sen åkte vi bussen hem och käkade varma mackor och te. Och såg det sista 5 minuterna på GP-galan i Karlstad. Jag såg M.Ottersen och C.Lindblom på tv:n, efter Johan Wissmans målgång.
Vad det ngn mer än jag som såg dom?

Imån ska Holmis å jag på Liseberg. Det ska regna men det gör inget för då är det inga köer.

Här står det om Alex Schulman och hans flickvän Katrin och hans brorsa Calle. Sveriges nu mest kända bloggar. Love !

image1175
Holmis ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />