Mary ;D

Mina föräldrar är nu och plockar blåbär vid vårat förra sommarställe. Vårat förra ställe ligger vid vättern mitt ute i ingenstans. Dötråkigt. Vi köpte huset på Tjörn vid 2000 typ, men nu vill pappa sälja det och köpa en stuga vid Skrea Strand i Falkenberg. Jag vägrar, älskar Tjörn. Och hur ska våran familj få plats i en liten stuga? När jag bodde hemma kollade vi typ alltid på tv på var sin våning. Vi kommer helt enkelt inte överrens =P

Men iaf, det bästa med att vara ensam hemma är att jag kan vissla hur högt jag vill !! =D



Måste bara berätta att min brorson har blivit modell han har gjort kampanjer för Mark&Spencer, Sainsburys (som Ica) och Debenhamns (som Åhlens) samt Mothercare som är en jättstor barnkedja. Det mesta är julkampanjer så Zac (som han heter) har bla renkläder. Supersött ! =D
  Ska hälsa på han i höst !


image1157

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />