Mary ;D

Fick möblera om källaren när jag skulle träna, typ. För att det är struligt med elen i källaren så det ligger sladdar överallt. Så jag fick koppla in cykeln i tvättstugan och sen fick jag koppla in tv:n uppe i hallen. Tänkte, att snart dör jag nog av nån elektrisk stöt. Men vad gör man inte för att träna? ;P

Oliver och Mikael Westh ringde förut, de är i Göteborg och har kollat på Timbuktu. De frågade efter någon fest så jag sa åt det att gå till fjortisdiskot (läs gothia diskot). (De KAN faktist vara skoj, minns ni förra året, tjejer? ;) ). Men det passade tydligen inte dem. =P

Jag ringde Fia tidigare. De var ju på Liseberg och testade sina nerver. De verkar ha överlevt allting förutom Spökslottet där det inte ens satte sin fot? Vem vet, de kanske bara är så snåla att det inte vill betala den extra avgiften? Hmmm. ;)

Lena persade i försöken i JEM och gick till final. Grattis !! =D

image1129
Invigning. wow!


Kommentarer
Postat av: lisa

jag hittade dig genom kajsas blogg :) puss

2007-07-20 @ 09:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />