Mary ;D

Har ni somnat i ett provrum någongång?
  Jag var nära att göra det idag. Mamma och jag tog en sista titt i Malmö innan vi gav oss iväg till en mer tydligare dialekt stad (Göteborg). De har en liten galleria i Malmö för bara ungdomar, yeah. Där gled jag in och lämnade Mamma i en närliggande affär. På Gina Tricot fann jag en supersöt klänning och gick till provrummet för att prova, där skulle jag bara sätta mig en liten stund på pallen. - Fem minuter senare kikar en liten unge in bakom gardinen och skriker för full hals att det sitter nån och sover här. Jag rusar iväg.

Annars har veckan varit toppen. Shoppat en del som jag inbillat mig att jag behöver och en del som ska vara till min kommande födelsedag om cirka exakt 42 dagar faktiskt. Jaja, tidigt, jag vet men jag älskar att önska mig saker i födelsedagspresent. =)

Kom på för en stund sen att jag inte har tränat idag. Förlåt, men brukar man glömma bort att träna, Mary ? Tydligen har jag haft annat i tankarna. =P Men men, så det är bara att hoppa på cykeln i källaren och sätta the voice på max. Yeah. Ska skriva massa mer sen, måste ju skriva ifatt.

Händer sen då?
  Jo, imorgon- träffa Lollo (Åka till Tjörn? Träffa ö-bor.)
Helg- Tjörn (Får gäster och träffa Ö-bor)
Måndag- typ. Åka och träffa Emmy å Fia. ÅÅÅHH, vad jag saknar dem!
Torsdag- Holmis kommer till Göteborg. (L)
Söndag- tävla. 400 m

image1128
Sötisar!!


Kommentarer
Postat av: M

Saknar oxå mina tjejer...alla tre <3

2007-07-19 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />