Mary ;D

Yoo!


Nu är jag hemma och mellanlandar, för imorgon bär det av till Halmstad-Malmö-Köpenhamn-Göteborg. Ska bli toppen nu efter att jag har kollat på vädret i veckan. Toppenväder! =D
   
Lördagen spenderade jag nere vid "sjön" som det kallar min mosters sommarstuga, antagligen för att det är vid Östersjön. Det var närmare 40 gäster som kom och ville fira min morfar. De gamla får verkligen tänka till när de ska komma på vems dotter man är. Lika bra att säga det direkt när man hälsar (Hej, hej, Mary, Lenas dotter! - Ohh, ja. Dig har jag inte sett sen du var såååå liten). Det är kul när nån okänd släktning kommer fram å säger: Verkligen trevligt att vi har fått en idrotstjej i släkten !! Då blir man lite glad :D

Söndagen spenderade jag även där nere vid sjön. Nu med lite mindre folk men med en strålande sol. Jag använde min guldiga bikini och fick en mycket fin bränna av den. Not. (inte fin, men bränna fick jag !)
  Sen vrålkörde min pappa hem. Kalmar - Göteborg på nästan 3½ timma. Yeah, jag låg tryckt mot sätet ;)

Har även räknat ut att jag kommer tillbringa sommarlovets 10 veckor med 4 veckor hemma/tjörn och 6 veckor någonannanstans. =)

image1111

Kusinernas fötter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />