Mary ;D

Peter Jidhe!

Han har ju precis gått över från SVT till TV4. För att han ska leda Idol 2007, senare ska han också medverka i en sportpratshow i TV4 Sport. Han har ju jobbat med TV4 innan men gick över till SVT 2001för att bla leda OS i Turin och EM i friidrott. Men nu är han alltså tillbaka på TV4 !
En tyckte såhär om bytet:
  -Intressant att Sveriges mest övervärderade TV-program skall ledas av Sveriges mest övervärderade programledare. Men å andra sidan är det logiskt när Sveriges mest övervärderade TV-kanal köper program av Sveriges mest övervärderade produktionsbolag. Vi andra lutar oss tillbaka och inväntar i lugn och ro ett av mediehistoriens mest magnifika magplask!
En annan:
- Detta kommer bli den största succé TV4 nånsin haft, tänk på de, och vart ni läste de först, grattis TV4 detta är stort.

Jag är neutral, men anledningen till att jag tog upp det är för att jag alltid tyckte Jidhe var så himlans snygg när jag var liten. Jag kollade alltid på sporten när han var där. Det var antagligen 01-02 där nånstans. =P

image1090

BTW, han lämnade sin familj strax innan julhelgen i vintras. Kul jul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />