Mary ;D

Vad sa du senast: Ska vi kolla på bilderna ?
Vad sa någon senast till dig: Anna: Åh, jag vill spela Röj.
Vad önskar du att någon sa till dig just nu: En plats till UVM är ledig, vill du hoppa in Mary ?
Vilken skvallertidning köper du helst: Alla, älskar skvallertidningar
En kvinna jag aldrig skulle vilja vara: En sån där riktigt plastopererad, ush
Det mest irriterande ljudet jag vet: Tickande klockor !
Vad har jag alltid i min kyl: Mögliga mackor
Vad har jag alltid i mitt skafferi: Russin
Pinsammaste boken i bokhyllan:
Vilken tå är längst på dig: Stortån, haha
Persienner eller rullgardin: Ögonmask ! Love.
Panta burkar eller slänga: Panta såklart
Hur ser dina sängkläder ut: Oh, just nu har vi täcken och kuddar i alla färger.
Hur många sms får du per dag: Minst två
Vad ville du heta när du var liten: Julia
Älsklingsfärg som barn: Gul, röd och orange
Älsklingsfärg nu: Grön !
Ny serie som verkar bra: Blue Water High, eller Gossip Girls (Hoppas jag)
Töntigaste reklam: Boxer, att man kan ta med Robert på semestern. suck.
Egenskap du saknar hos dig själv: Tålmodighet
När grät du senast: Hrrm, Rosa filmen ;)
När skrattade du senast: Åt de flummiga bilderna vi tog idag.
Vart önskar du att du var just nu: I sängen
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? En friidrottsdokusåpa, kanske
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar, lätt
Brukar du sjunga i duschen? Nej, men jag lyssnar alltid på musik
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Friidrott, konståkning, gymnastik, simhopp. Gillar det där viga stuket. =P
Vad är viktigast för dig? Att jag mår bra
Laddar du hem musik och film från internet? Nej, jag ber andra (A)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Ooh, massa saker !
Vad är det bästa med julafton? Nostalgin
Tänker du mycket på ditt utseende? Nej, eller jo, säg nån som inte tänker på sitt eget utseende.
Vad får dig att slappna av? Musik
Är du mörkrädd? Jo, om man är i Mörka rummet på Tom Tits.
Vilken färg är snyggast? Gröööön!
Tycker du matte är svårt? Nja, kan om jag vill.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nejdå
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar eller en resa ! Tänk att vinna ett lopp
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Beror på vad planerna är, men inte efter tolv iaf.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Jag är aldrig arg ;)
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej, det är upp till var och en
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mig själv
Läser du ofta böcker? Jag och Lollo plöjde bibloteket när vi var yngre, men nu läser jag inte så mycket längre. Jo, jag lånade en toppenbok av Emmy innan jag åkte hem.
Vad föredrar du för sorts filmer? Framtidsfilmer är coola. Men annars gillar jag fjortisfilmer ;)
Vad slösar du mest pengar på? Kläder
Vill du gifta dig? Ja, jag ska gifta mig 11 november 2011 (11-11-11), så de så ! ;)
Vill du ha barn? Jadå
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Blue Water High
Vilka länder har du varit i? Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Storbrittanien, Frankrike, Spanien, Portugal, Holland, Schweiz.
Vilka husdjur har du haft innan? Innan vadå? Jag har en katt och tre hönor. Sen har jag haft fiskar med.
Är du bra på att laga mat? Ärligt? Nej
Var badar du helst? På Tjörn med min snorkel
Vilka djur är du mest rädd för? Grisar
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Kört in hälen i cykelhjulet, inte allvarligare än de.
Vilken kändis är hetast? Cameron Diaz
Gillar du att dansa? Jag dansar aldrig nykter, någonsin, aldrig inte en chans.. ;)
Vad har du för klädstil? Oftast en mix från olika gaderober =)
Är du flygrädd? Nej, älskar att flyga
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Toppen
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller mjölk !
Vilken är din favoritglass? Ååh, dumle, melon, päron, lakrits.. osv. På pinne: Magnum Duble
Tror du på ett liv efter döden? Jajamen
Vilket kaffe sörplar du helst? Föredrar te, tack.
Vilket mobilmärke föredrar du? sony ericsson
Vill du gå ner i vikt? Nej
Vad har du för personlighet? Glad
Har du varit deprimerad? Nej, inte länge iaf.
Tycker du om sushi? Har aldrig ätit sushi
Tror du på livslång kärlek? Nej
Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn !
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Njee, inte min grej
Har du tandläkarskräck? Haha, neej
Vilken hårfärg har du naturellt? Den jag har, typ kankse.
Biter du på naglarna? Oh, nej.
Har du någongång haft självmordstankar? Gud nej.
Är du beroende av något? Träning, kanske. Vet inte eftersom jag alltid tränar..
Vilka internetsidor besöker du varje dag? 
fiemma sanna_mustonen frasse:och_matte elin_kling aftonbladet youtube ebba_von_sydow sigrid bubblare: yolanda efterfesten  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />