Mary ;D



Träningen blev ganska sen idag. Tog Mamma Mp3 som jag har laddat upp låtar för typ 4 år sen. Mamma har inte bytt sen dess, heh.  Men guud, va skönt det kändes att springa idag. Ni vet känslan när man trycker på så att tanten med sin lilla hund snurrar ihop sig i kopplet av bara farten när man springer förbi. hihi. Så kändes det idag..
  
   Blev faktist precis klar med träningen. För jag körde fotstyrka och bollövningar (Jag hittade en Kellog's boll i källaren. haha ). Anledningen till att det blev så sent var la för att jag kom hem ganska sent från stan. För att jag och Lollo fikade ganska länge (När jag ska berätta saker så berättar jag så himla långsamt, skrattar och tar med alla små detaljer, som Norge-grabben som ska börja på löp. Tog fan en kvart för han att berätta nån slags historia som ingen fattade sen ändå. Men skönt att nån 'tar de me ro' iaf ;) ) Så vi fick stressa shoppa i rean sista halvtimman. Jag hittade faktist 2 jättefina tröjor =) Vi gömde oss sedan för lite nyårsfolk som vi inte kände för att träffa just då ! ( - läs aldrig ? ). ;P

Träffade två girls, när jag sprang, som jag inte har träffat på typ ett halvår (läs 3 månader ? ). Schhöönt att säga HEY!
image1063
Madde och jag i London, typ 2001. Ser ni att vi har likadana tröjor? Fast olika färger.. sött ! =)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, där är ju dne bilden ju! jag hittar inte dem hemma :S men det var kul att se den :D Måste också säga att bloggen är värsta bra ju :) Fina bilder osv .

2007-08-11 @ 13:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />