Mary ;D

Hej hallå,

vi har precis kört styrka utomhus. Det var görjobbigt för jag har inte kört styrka på ett tag, tråkigt att köra själv jue ;P
 Igår stukade jag foten när vi körde intervaller. Jag har aldrig stukat foten så mycket innan så det gjorde så himlans ont. Sen band vi foten jättehårt och det var inte heller så speciellt skönt. Det är bättre nu, för nu kan jag gå helt okey på den. Men jag får inte vara med på Laserdome sen, synd, jag har alltid velat köra det!!
  Jag blev tillfrågad igår om jag ville vara hare på Vallhamra Open på 3000 m. Jaaa, sa jag. Men sen så sket sig det ju också. Typiskt asså. Det känns som om att det här året kommer att bli mitt skade år. 100 spänn!!

Fyra toppen låtar!

-
hereinyourarms Hellogoodbye
- bettertogether Jack Jonson
- newshoes Paolo Nutini
- beforeifalltopieces Razorlight

image1030


Razorlight (New favorite)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir som man tänker....

2007-07-04 @ 20:30:02
Postat av: yolanda

hallå :)
åå, jack johnson är jue värsta bra xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />