Mary ;D

Har precis käkat middag med familjen. Jag gjorde klart för dem innan att jag inte ville prata om friidrott för att jag då skulle bli så nervös att jag inte skulle kunna äta. Men vi gled hela tiden in på ämnet ändå.
  Har du packat klart, Mary? Jaa. Ska du bo i ditt gamla rum där uppe då? Nä, jag ska bo i Emmy och Fias rum. Sanna ska också bo där. Aha, hon som också springer för Enhörna? Jepp. Och hon kom trea igår! Där Bodinson vann? Ja. Aha, jag visste att jag hade hört talas om henne nån annanstans. Jag läste om henne i den friidottstidningen du gav mig, Mary. (den jag knyckte? =P) Om terräng-sm, eller vadå? Precis. Men nu pratar vi om friidrott igen. Sluuuta med det, jag blir ju görnervös.

Snart ska jag åka till Ullevi. =) Ååh va kul vi ska ha nästa vecka Koskis, Mustis å Lilla Jag ;) hihi

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />