Gästskrivare Felicia ;D

Hej det är är Felicia som skriver ;) och igår kom jag hit till (Allingsås)fast det var inte roligt och sitta i bilen i 5 timmar :(Och imorrn ska jag till Liseberg eller High Chaparal,skarasommarland :D Mamma och Andreas,jag och Miranda,jenny!!!!! Och det ska bli jätte roligt......och som ni vet bor jag i Holland :D och går i skolan där ;)
Och där har jag hittat en kille haha.......fast han går inte i sama klass som jag :(Och på söndag ska jag åka hem till min pappa och hälsa på :D I två veckor....;)och sen ska jag åka till mummi och göte och hälsa på i deras sommarstuga :D

image1115
Och det här är när jag var i turiket :D
pussar och kramar på er!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Värsta modellen jue

Postat av: Jenny

felicia är sötast ^^

2007-07-17 @ 23:04:38
Postat av: Kusin vitamin

Å mammas lilla plutt som jag ska vara utan i över två veckor nu...Va gulligt du skrivit../Mamma

2007-07-19 @ 19:15:28
Postat av: Marie

Mosters lilla ängel! *love*

2007-08-02 @ 10:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />